De website is duidelijk, echter wordt er niet aangegeven of er, en zo ja, binnen welke termijn er contact nog wordt opgenomen om de afspraak te bevestigen.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Jammer genoeg moest ik zelf weer bellen om te informeren of er überhaupt een monteur zou komen. Monteur kwam keurig op tijd, beoordeelde de machine en het probleem binnen 3 minuten en gaf aan dat deze het niet waard was te laten repareren. De kosten voor deze diagnose echter was €. 69,- !?

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Den Haag

Reactie Witgoed.website:

Ls,
Indien je een afsprakenformulier hebt ingevuld krijg je een bevestigingsmail. Hierin staat dat de monteur nog contact met je opneemt om de afspraak te bevestigen. Zolang er nog geen contact is geweest is de afspraak nog niet definitief. Wij kunnen niet aangeven wanneer de monteur contact met je opneemt daar wij niet weten hoe zijn agenda eruit ziet.
Het kan zijn dat de monteur snel ziet wat er aan de hand is, zij zijn er namelijk voor opgeleid. Er kan dan inderdaad uitkomen dat het niet waard is om te laten maken. (best een eerlijke diagnose toch?)
Kyra van witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 3/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: