Mijk

Slechte service toen product (skate) na 30 min gebruik niet naar behoren werkte. Discussie of het product defect was of niet. Geen vertrouwen in klant, retourkosten zelf moeten betalen. De buckle laat aan 1 skate regelmatig los bij druk en toch wordt dat niet als defect gezien. Krijg geld ook niet terug, omdat de skaters 10 meter buiten gebruikt zijn! Verzocht om reparatie, zou 14 dagen duren. Na 5 weken skates retour met opmerking dat ik ze strakker moet aantrekken! Onzin, want andere skate werkt wel altijd goed hoe los ook. Oftewel service bij problemen is slecht van winkel zelf en door hun gebruikte reparatiecentrum.

Redelijk snel geleverd

Reactie Winner Sport Equipment:

Beste Ingrid,
Wij hebben uw skates uitgebreid gecontroleerd. Hieruit kwam naar voren dat er geen defect is aan het product. Omdat wij service juist erg belangrijk vinden hebben we uw skates ook nog opgestuurd naar Rollerblade. Deze kwamen tot dezelfde conclusie en daarmee is het uitgesloten dat het aan het product ligt. Wij hebben de skates daarna weer naar u opgestuurd.
Als skates ongebruikt zijn nemen wij deze zonder enige vragen retour en wordt het bedrag direct teruggestort. Nu is het in dit geval anders. U heeft de skates 30 min buiten gebruikt en wij kunnen geen gebruikte producten terugnemen.
Mocht u verder nog vragen hebben kan u ons altijd bereiken per telefoon of mail.

Score voor Winner Sport Equipment: 1/5
Zou u Winnersport aanbevelen? Nee