R Coster

Wij hebben 2 maanden geleden zonnepanelen en Micro omvormers gekocht. Levering was keurig en correct afgehandeld en hier geen klagen over.
Echter bleek er al een Micro omvormer defect te zijn na 2 dagen in gebruik. Dit kan helaas gebeuren bij elektronica. Maar na een telefoontje te plegen moesten wij een e-mail sturen met de juiste gegevens vd omvormer, zelf na een paar dagen later gebeld of dit zo in orde was toen bleek er niet voldoende informatie van dit door mij aangeleverd te zijn ( jammer dat ik hier zelf voor moet bellen !!!!)
Na een aantal weken maar weer gebeld hoe het ervoor staat ( krijg wederom niets te horen van Winkelman Zonnepanelen en moet hier zelf om vragen !!!!)
Dit 4 keer gedaan en inmiddels 6 a 7 weken verder en nog steeds niet gehoord uit hun zelf en er gebeurt ook helemaal niets !!!
Nu kreeg ik te horen dat dit normaal was bij hun!
Ik ben dit totaal niet gewend en tenminste een telefoontje of mailtje uit hun eigen beweging zou geen kwaad kunnen dacht ik !
Weet inmiddels nog steeds niets maar ik kreeg wel te horen dat de omvormers op zijn ( uitverkocht ) Het gaat om het merk APS Micro omvormer.
Denk dat ik wel even kan wachten aangezien ze sowieso geen andere omvormers op voorraad hebben volgens het laatste telefoon gesprek.
Zijn erg slecht bereikbaar trouwens. En ook kortaf helaas.
Zeer slechte service van dit bedrijf en ik zou het niet aanbevelen ( althans als garantie niet belangrijk is)
Een zeer ontevreden klant en laat het niet bij als dit langer zo doorgaat.

Was de prijs maar die zijn ook al omhoog gestegen blijkt

Score voor Winkelman Zonnepanelen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee