Teleurgestelde verkoper

Ter plaatse bij levering kraken ze de auto af.
Ik verkoop een auto van 23 jaar oud en met eerlijk maar 66000km.
Heb de gevraagde foto`s gemaild en verteld wat dat er een dame van nu 90 jaar mee heeft gereden.
En ja hoor ze vonden een roestplekje onder de dorpel.
(heel vreemd na 23 jaar) Alle rekeningen van de afgelopen 13 jaar bijgevoegd en nog waren ze van mening dat de auto niet goed was verzorgd.
Krijgen dan een beschamelijk bod wat ik graag wilde negeren.
Maar omdat ik de auto voor mijn moeder moest gaan verkopen en ikzelf niet in de buurt woonde zijn we dan toch maar overstag gegaan omdat de auto gewoon weg moest ivm rijbewijs keuring en ik niet de tijd had om wederom hiermee aan de slag te gaan.
Vind het werkelijk treurig.
Raad dus ook iedereen aan vooraf eens goed na te denken of dit wel de goede manier is.
De kopende partij kan er gewoon onderuit of ter plekke een slechter bod doen dan is afgesproken terwijl de verkoper als hij of zij zich bedenkt een 250 euro moet gaan betalen.
Misbruik maken van de situatie dat vind ik.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank u wel voor uw feedback en dat u met ons in gesprek hebt willen gaan. Inmiddels hebben we samen de situatie kunnen herstellen, omdat wij natuurlijk betreuren hoe er met u is omgegaan.
De betrokken dealer hebben wij hier ook over gesproken en in de toekomst gaan we hier nog strakker op zitten dat dergelijke situaties niet voorkomen. Nogmaals dank dat u met ons in gesprek bent gegaan en we samen de oplossing konden bieden.

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 1/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee