Twan Aarts

Ik werd nadat ik de foto's van mijn auto door gegeven had al na een 1/2 uurtje gebeld, de gegevens werden genoteerd en op de vraag waarom ik de auto van mij wilde verkopen, kon ik heel kort zijn, door een vastgestelde longziekte, doordat mijn vooruitzichten niet zo goed zijn en waarschijnlijk niet meer aan het werk kon gaan, daarom verkoop ik de auto,.. binnen 1 uurtje was de auto verkocht en verkoper Kaan, garandeerde mij het bedrag wat ik wilde ontvangen.
Contact opgenomen met de garage wanneer ze de auto zouden komen ophalen, alles goed geregeld.
Afgelopen week heb ik echter in het ziekenhuis testen moeten doen en die waren zo goed, dat mijn vooruitzichten nog helemaal niet zo slecht bleken te zijn, en dat ik waarschijnlijk toch weer aan het werk kon gaan,.. maar tjuu, de auto net verkocht, dus heb ik contact gezocht met de medewerkers van wijverkopenuwautowel.nl en uitgelegd dat de uitslag van mijn longen toch beter waren dan de longarts had verwacht en dat ik de auto eigenlijk nog niet kon missen, waarop de medewerker gelijk zei, dan gaan regelen dat u uw auto kan behouden en we geen extra kosten voor u berekenen van € 250,00 omdat ze het goed konden begrijpen hoe de situatie nu toch veranderd was voor mij,.. dus echt super goed behandeld door wijverkopenuwautowel.nl en nogmaals bedankt voor de goede service en voor het begrip,...

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wij wensen u veel beterschap en vinden het fijn dat u een betere uitslag heeft gekregen dan verwacht en uiteraard denken we dan graag met u mee voor een passende oplossing. In dit geval hopen we dat u nog vele veilige kilometers mag maken in uw auto.

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 5/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja