Pieter

Waardeloos auto netjes beschreven komen ze hem ophalen bieden ze ineens een stuk lager bedrag.
Je krijgt mooie praatjes aan de telefoon maar komt niets van terecht.
Je kan je auto beter via marktplaats verkopen

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Pieter,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat het ophaalproces niet verliep zoals u had verwacht en dat er uiteindelijk een lagere prijs werd geboden dan afgesproken. Het beeld dat u hier echter schetst klopt niet helemaal. U heeft zeker de auto netjes beschreven, maar ook zaken niet vermeldt die voor de opkoper wel van wezenlijk belang waren. Het is van cruciaal belang om ervoor te zorgen dat de auto in de staat verkeert zoals beschreven voordat deze wordt opgehaald. Anders kan het voorkomen dat de uiteindelijke prijs lager uitvalt dan verwacht. Dit was bij u helaas het geval, omdat de kosten voor de opkoper hierdoor flink zouden oplopen.
Uiteraard betreuren wij dit, maar op zo'n moment staan wij met de rug tegen de muur en kunnen wij niets betekenen en geen prijs garanderen. De auto is immers anders dan dat deze aangeboden werd en waarvoor de koper deze gekocht heeft. Mocht u nog behoefte voelen om met ons in gesprek te gaan dan staan wij daar natuurlijk altijd voor open.
Team van Wijverkopenuwautowel.nl.

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 0.5/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee