E.V. Reuvekamp

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Na overeenkomst te hebben vindt de verkoper vindt van alles en nog wat van de auto en wil alleen kopen tegen een lagere prijs dan overeengekomen. Ben er een stukje in meegegaan, maar de verkoper kwam alleen met een absoluut schijtbod. Bram van wijverkopenuwautowel.nl zegde toe dan een nieuwe verkooppoging te zullen doen, maar na een week van oorverdovende stilte heb ik niets meer van deze club gehoord.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft gestoken om ons van feedback te voorzien. Inmiddels hebben wij (Bram) u gesproken en zijn stilte was niet correct, maar op de achtergrond was hij wel degelijk bezig om een nieuwe koper te vinden. Helaas is dit niet gelukt omdat uw auto zoals u deze geschetst heeft niet helemaal overeenkwam met hoe de werkelijkheid is. Dat wij geen geschikte koper meer konden vinden voor het bedrag dat u voor ogen heeft - wat dus te hoog is ingeschat, vanwege de staat van de auto - hadden wij u direct moeten terugkoppelen, onze excuses dat u niets gehoord heeft. Hier kunnen wij alleen maar van leren.
Uiteraard wensen wij u alsnog veel succes met het verkopen van uw auto.

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 1/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee