Marcel

Ze kiezen partij voor hun klanten, vandaag auto aangeboden Audi A1 8000 vaste prijs, toch weer onderhandelen 7700 euro, omdat ons ze auto geen 130.000 had gereden maar 134.000, onze A1 geheel gepoetst binnen en buiten, tank half vol, op formulier stond dat ons interieur schade had maar dat was niet eens, nieuwstaat!! . Auto net gekeurd en beurt gehad.. Dus contract heeft niet echt de waarde die ze beloven.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dag Marcel,
Dank voor uw waardevolle feedback. Wij hebben u nog geprobeerd te bellen maar krijgen u op dit moment niet te pakken.
Wij kiezen zeker partij voor onze klanten, alleen bedoelen wij er u mee. Het klopt dat u uiteindelijk 300 euro minder heeft gekregen. Dit hebben wij in een telefonisch gesprek ook aan u uitgelegd. Dit had echter niets te maken met de kilometerstand, maar met de banden en de uitlijning van de auto als gevolg hiervan. Onze Robin heeft met u uitgebreid stilgestaan bij dit gegeven en aan de telefoon gaf u aan het te begrijpen en ging u akkoord. Uiteraard hadden we liever direct de verkoop voor u geregeld voor de afgesproken prijs, volgens contract, maar met de nieuwe informatie konden wij dit helaas niet meer regelen. Uiteraard staan wij u nog graag te woord, want uw feedback heeft waarde voor ons en we zouden eventuele onvrede graag wegnemen.
^ Team Wijverkopenuwautowel

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 2/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee