William

Na een APK afkeur besloten wij onze bus te willen verkopen. Nu hadden we al ervaring met het verkopen van een auto en dat was niet een geweldige ervaring. Via mail een bod en als puntje bij paaltje komt wordt er natuurlijk gezeurd over de prijs. Dat was hier niet, ik heb duidelijke foto's ingestuurd en had prettig contact over de verkoop. Dat is een andere ervaring dan een contactcenter waar je contact mee hebt die zit te pushen. Vervolgens een goede prijs kunnen krijgen. Vooral in de overeenkomst waarin dan staat dat er niet meer over de prijs gesteggeld mag worden stemt tevreden. Het ophalen en betalen ging naar wens. Ik zou ze in de toekomst zeker weer benaderen!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Ontzettend vervelend dat u in het verleden andere ervaringen heeft gehad met andere platformen en hun werkwijze en wat fijn dat wij u wél een ervaring konden en mochten bieden zoals het hoort. Wij houden van korte lijnen en duidelijkheid. Of u nu nog een bus of toch een auto wilt verkopen, wij staan graag weer een volgende keer voor u klaar. Dank voor uw mooie woorden over onze dienstverlening.

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 5/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja