Peter van den Broek

Auto aangemeld en dezelfde avond nog verkocht voor een goede prijs.

Helaas werd er bij het ophalen van de auto door de koper nog onderhandeld over de prijs, het is dus geen gegarandeerde prijs die afgegeven wordt.

Er is door wijverkopenuwautowel.nl een advertentie opgesteld die niet overeenkomt met wat ik heb aangegeven tijdens het gesprek. Koper had hierdoor een onvolledig beeld van de auto en kwam er tijdens de koop achter dat er schade aan de auto zat die ik wel vermeld had.

Daarnaast wordt er niet genoeg uitgevraagd wat de staat van de auto is. De vragenlijst zoals die in de verkoopovereenkomst wordt opgenomen is niet met mij doorgenomen. Voorbeeld hiervan is dat er in de advertentie staat dat er 2 sleutels aanwezig zijn terwijl ik maar 1 sleutel heb. Hierdoor wordt de koper oneerlijk geïnformeerd en sta je als verkoper te onderhandelen over een gegarandeerde prijs.

Uiteindelijk heb ik nog 10% van het bedrag af moeten doen anders werd de auto niet meegenomen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Peter van den Broek,
Het gesprek die wij hebben nageluisterd word eerlijk en transparant met u gevoerd, u word duidelijk verteld en gevraagd om een eerlijke omschrijving van uw auto te geven. Ook tijdens de afhandeling is mijn collega eerlijk en duidelijk met u. Uiteraard begrijpen wij dat u teleurgesteld bent dat u 50 euro minder heeft gekregen, terwijl wij blij zijn dat u maar 50 eur minder heeft gekregen omdat mijn collega onze verdiensten van uw deal totaal 100 eur ook heeft laten vallen zodat de auto bedrijf die helemaal bij u aan de deur niet voor niets die lange afstand heeft moeten afleggen en u alsnog voor het beste bedrag uit de markt u auto heeft kunnen verkopen. U mag misschien niet tevreden zijn met deze deal maar u mag van ons verwachten ook in de toekomst wij onze klanten zo goed en eerlijk mogelijk zullen helpen bij de verkoop van een auto.
Team: Wij Verkopen Wel Uw Auto Wel.

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 1/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee