Maik

Nadat we onderhandeld hadden over de prijs zou de auto opgehaald worden zonder gezeik, dit bleek echter totaal anders te zijn.. we hadden een prijsafspraak van 1200 euro afgesproken, eenmaal de koper aan de deur, hebben ze de auto nagekeken en opeens begon het gezeik. De koper : “dit is een schadeauto, hij heeft rondom volledig in elkaar gezeten. Ik geef maar 700 euro.” Nu weten wij dat dit dus echt niet klopt we weten wie de vorige eigenaar is geweest die de auto nieuw heeft gekocht, als dit daadwerkelijk was geweest had de koper de auto uiteindelijk niet meegenomen voor 100 euro minder. Na erg vervelend onderhandelen zijn we tot 1100 gekomen. Maar wat er beloofd wordt op de site is dus totaal niet waar!! Erg vervelende situatie, de onderhandelaar van dit bedrijf was erg netjes van te voren aan de telefoon, maar als je ze dan naderhand mailt met deze kwestie krijg je niets meer te horen. Wij willen dus andere mensen wel waarschuwen dat het niet allemaal koek en ei is, wat ze wel beweren!

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 2/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee