van Yperenburg

Na aanmelding van de auto hoor je niets meer! Afgelopen donderdagavond mijn auto aangemeld en direct foto's via de app verstuurd. Als snel kreeg ik een app dat de foto's in goed orde ontvangen waren en ze er direct mee aan de slag gingen. Binnen 2 uur zou ik benaderd worden door een contact persoon.... inmiddels is het zondag ochtend 11.00 en ik heb NIETS meer gehoord. Tsjaa.. nu is mijn auto ook al oud, en dus waarschijnlijk niet aantrekkelijk om te verkopen, maar zeg dit dan gewoon.....

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Gerrie,
Onze excuses dat u niet binnen 2 uur van ons een reactie heeft kunnen krijgen. Wij zien inderdaad dat u om 20:07 uur uw auto heeft aangemeld. Onze collega's zijn die avond, door de enorm toegenomen aantallen aanmeldingen, niet in staat geweest om iedereen binnen 2 uur te benaderen.
Ook al zijn we niet blij dat u ons op deze manier beoordeelt heeft u ons wel nieuwe inzichten gegeven. Onze dank hiervoor!
*indien wij niet in staat zijn om binnen 2 uur te contacten zullen wij een automatische mail versturen dat indien er directe hulp of urgentie is mensen altijd contact met ons kunnen opnemen.
*en zijn wij druk bezig om ons team uit te breiden met de juiste mensen.
Mocht u verder vragen hebben of alsnog gebruik willen maken van onze diensten kunt contact met ons opnemen op nummer 053-3031903.
Team: wijverkopenuwautowel.nl

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 1/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee