Jor

Werd snel gereageerd en ik werd ook prima geholpen.

Uiteindelijk werd er een koper gevonden met een mooi bod. Hiervoor moest ik zo'n 1,5 uur rijden. Helaas bij aankomst mankeerde er volgens de koper nogal veel aan de auto, 1000 euro werd er van de prijs afgedaan. De redenen waren misschien terecht alleen voor mijn auto van bijna 9 jaar oud was dit in mijn beleving te verwachten, met die leeftijd kan je altijd wel iets vinden en het voelde date de koper mijn auto niet graag wilde hebben. Daarnaast is de koop niet gegarandeerd als de auto niet klopt zoals aangegeven. Natuurlijk begrijp ik dit aan de ene kant, aan de andere kant kan een koper hoog bieden en dan bij aankomst zaken opmerken en zo aan een lagere prijs komen.

Ik geloof best dat je voor een mooi bedrag je auto kan verkopen en dan je goed wordt geholpen, maar het hangt ook wel een beetje van de koper af waaraan je wordt gekoppeld.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Jor, bedankt voor je feedback. Wij doen ons uiterste best om iedere verkoop naar tevredenheid te laten verlopen en proberen altijd samen met de verkoper de auto zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven. Dit ondersteund met foto's geeft dan een goed beeld voor de kopende partijen. Het kan inderdaad soms voorkomen dat er ter plaatse bij de inname meer gebreken worden geconstateerd. Veelal komt de koper hier met de verkoper goed uit. Het kan ook voorkomen dat de geconstateerde gebreken veel extra kosten voor de koper met zich meebrengen om te kunnen herstellen. Dan kan de koper besluiten de auto niet in te nemen of een tegenvoorstel te doen. Lukt dit niet dan helpen wij graag verder bij het vinden van een goede oplossing. Je feedback helpt ons zeker. Wij zullen dit zeker meenemen en nog duidelijker gaan communiceren.

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 2.5/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee