Dit bedrijf kan niet garanderen dat ze je auto verkopen ook al heb je een koopovereenkomst deze is niks waard. Ten eerste kan jij deze zelf niet meer opzeggen. En ten tweede mag de dealer die jou auto koopt toch een lager bod doen..dan kan deze dat gewoon doen of dit terecht is of niet. Bod gedaan van 6250 en hiervoor de auto verkocht op de koopovereenkomst. Daar aangekomen om af te leveren uiteindelijk 3800 geboden. Belachelijk van de dealer maar aan de wijverkopenuwauto wel heb je dus niks koopcontract is niks waard

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Jammer dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren. Wij proberen altijd ons uiterste best te doen om tot een succesvolle verkoop te komen. Van groot belang daarbij is een juiste beschrijving van de auto. Onze verkoopspecialisten stellen vooraf veel gedetailleerde vragen zodat de staat van de auto voor een kopende partij geheel duidelijk is. Wanneer de auto is zoals beschreven zal een koper de auto dan ook innemen. Dit staat ook beschreven in de overeenkomst. Zijn er bewezen significante afwijkingen aanwezig, zoals in uw geval, dan mag de kopende partij van de verkoop af zien. Onze specialisten staan in dergelijke situaties altijd klaar om u te begeleiden. In tegenstelling tot wat was opgegeven en stond beschreven in uw verkoopovereenkomst bleek er schade rondom aanwezig en was de versnellingsbak defect. De kosten voor reparatie zijn in dit geval aanzienlijk. Helaas is het daarmee niet gelukt in uw geval tot een succesvolle verkoopbemiddeling te komen. Uiteraard helpen wij u graag verder indien gewenst de auto alsnog te verkopen rekening houdende met de aanwezige gebreken.

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 0.5/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee