Egon ter morshuizen

Schande!!!!!

Je geeft aan dat je een auto te koop hebt die niet meer loopt. Prima. Je wordt gebeld met een aantal vragen over de conditie van de auto. In dit geval is mijn auto 13,5 jaar oud en heeft 3 ton gelopen. Je geeft aan wat er niet zo netjes meer is en waarom de auto niet meer loopt etc. De koop afgemaakt op 700 euro. Prima. Wurgcontract is naar je toegezonden. Mag de auto aan niemand meer verkopen. Anders krijg je een boete van 250 euro.

Op de dag van ophalen komen ze. En er moeten eerst foto’s gemaakt worden. Worden doorgestuurd. Uur wachten op reactie. Eindelijk een belletje, gaat niet door. Ok dan!!! Contract????????? Daar lullen we niet meer over.

Je auto echt bij een ander verkopen mensen!!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Egon, helaas is de verkoop van je auto niet naar jouw verwachting verlopen begrijpen we uit jouw reactie. Ook bij oudere auto's is een juiste beschrijving van de auto van groot belang. Helaas week de auto dermate van de beschrijving op de overeenkomst af dat de dealer heeft besloten de auto niet in te nemen. Wij hebben dit onderzocht en ook de foto's bekeken en dit was naar onze mening een terecht besluit conform de voorwaarden. Jammer dat we je niet verder konden helpen.

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 0.5/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee