pieter de wildt

Slechte ervaring.De pijn zit in het feit dat Wijverkopenuwautowel als tussenpartij functioneerd.Hier de feiten, oordeel zelf. Auto na ongeluk door een bergingsbedrijf afgevoerd. Wijverkopen... gebeld voor offerte. 1ste bod 200 euro. Als er een hoger bod kwam dan bellen want dan zouden ze kijken of er een hoger bod mogelijk was.De berger gebeld: deze zou er 350 voor geven.Wijverkopen... gebeld. Zij hadden een partij gevonden die 400 zou geven mits de motor zou werken. Berger hiervoor gebeld. Deze meld terug: Starten en meteen draait de motor. Doorgegeven dus de transfer gaat door met Wijverkopen...Aan de berger moet ik 40 euro bergingskosten betalen omdat er een aar dagen overheen zijn gegaan. Daarna een paar dagen niets. Na heel veel bellen met Aktas en Wijverkopen wordt gesteld dat er een gat in de motor zit. Na nog wat dagen en veel bellen bod geaccepteerd van 200 euro. Mijn conclusie is dat ik nooit Wijverkopen... had moeten inschakelen. Dan had ik snel en zonder heel veel te moeten bellen 350 euro gehad zonder bergingskosten. Nu heb ik echter maar 200 euro min 40 euro bergingskosten er uit weten te slepen na heel veel wachten en bellen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Pieter, zoals je aangeeft is de verkoopovereenkomst tot stand gekomen onder het voorbehoud van een werkende motor. Aangezien er een gat in de motor zat kwam hiermee de overeenkomst te vervallen en was u vrij de auto aan iemand anders te verkopen. Wij betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Wij hebben u in het gehele proces zo goed mogelijk proberen te helpen voor alsnog een maximaal resultaat.

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 1/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee