Assortiment
Betaalgemak
Prijs
Communicatie

Ardi Bashotaj

Juiste wijn en redelijke levering

Toelichting

Bij wijnspecialist.nl 4 flessen 19crimes besteld (2 uprising en 2 banished). Super kwaliteit wijn, de 19crimes serie. Dit is de soort wijn die ik nooit links zal laten liggen. Het is erg jammer dat de wijn van de 19crimes serie zelden in de aanbieding is. Ik had hier graag vaker korting op willen zien.

De levering daarentegen was in de eerste instantie niet goed gegaan. Een fles wijn was gebroken tijdens de rit van de bezorger. Ik begrijp dat wijnspecialist.nl hier niet veel tegen had kunnen doen, omdat hun de bezorging niet doen. Overigens had er wel een betere verpakking om de wijn heen gekund (bubbelplastic om de fles zou de breekveiligheid enorm toenemen) om zulke situaties te voorkomen.

Hierdoor kon de wijn bij de eerste bezorgpoging niet geleverd worden. Daaropvolgend heb ik contact gehad met een medewerker van wijnspecialist.nl en werd keurig geholpen. Medewerker had direct een nieuwe bestelling geplaatst met dezelfde producten, nog voordat de oude bestelling was aangekomen bij hun. Bij 2de bestelling is alles verder keurig op aangegeven tijd bezorgd, zoals het hoort.

Score voor Wijnspecialist.nl: 4.5/5
Zou u Wijnspecialist.nl aanbevelen? Ja