Goede service en klantgericht
Toelichting
Ik had een aantal flessen wijn besteld. Per ongeluk was er een fles te weinig geleverd en dit hebben ze goed gemaakt door een extra fles na te bezorgen + de gene die er niet bij zat. Vriendelijk en klantgericht! Dank!