Service is goed!
Toelichting
Ik kwam erachter dat ik de verkeerde wijn had besteld, even gebeld en alles is goedgekomen met een kleine vertraging (eigen schuld)
Ik kwam erachter dat ik de verkeerde wijn had besteld, even gebeld en alles is goedgekomen met een kleine vertraging (eigen schuld)