Reviews

9.4 / 10
111 beoordelingen
Schrijf beoordeling

100% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Was de prijs-kwaliteitsverhouding goed?
8/10
Is uw bestelling tijdig geleverd?
2/10
Verliep het bestelproces gemakkelijk?
8/10
Vond u de informatie op de site voldoende?
6/10

R van Moerkerk

8/10

Aflevering slecht. Niet houden aan tijdvenster, ook binnen 046 afleveringsgebied

Wat zijn onze sterke punten?

Aflevering was slecht.

Reactie Wijndeal.nl:

Geachte heer Van Moerkerk, Wat vervelend dat u de levertijd zo slecht heeft ervaren. Zoals op onze site genoemd hanteren wij een levertijd van 2 werkdagen. Uw bestelling is zondags binnengekomen en de volgende dinsdag is uw bestelling conform de gehanteerde levertermijn door onze transporteur bij u aangeboden, echter was u niet thuis. Er is een kaart in de bus gedaan met het verzoek contact op te nemen om een nieuwe levertijd af te spreken. Vervolgens is uw bestelling op donderdag opnieuw aangeboden en ook afgeleverd. Uw opmerking m.b.t. de levertijd begrijpen we dan ook niet goed. We hebben de afgelopen weken geprobeerd u telefonisch te bereiken op 2 nummers maar helaas is dat niet gelukt. Hopelijk hebben we nu een en ander kunnen verduidelijken. We nemen opmerkingen van klanten, positief of negatief, altijd zeer serieus en hechten grote waarde aan het nakomen van onze afspraken en dus ook het tijdig leveren van een bestelling. Wij zullen u in de toekomst nog graag van dienst zijn. Met vriendelijke groet, WIJNDEAL.NL, Maurice Nelissen


Score voor Wijndeal.nl: 4/5
Zou u WIJNDeal.NL aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Wijn