Was de prijs-kwaliteitsverhouding goed?
Is uw bestelling tijdig geleverd?
Verliep het bestelproces gemakkelijk?
Vond u de informatie op de site voldoende?

Trees Smits

Twee dozen wijn besteld. Helaas was ik de eerste bezorgtijd niet thuis. Het pakket was niet bij buren afgegeven. Dat had een hoop gedoe bespaard want bij de tweede levering is het pakket blijkbaar gesneuveld waardoor het nog langer duurde.

Wat zijn onze sterke punten?

De 2 dozen van 6 flessen zaten sámen verpakt in een grote doos. Erg onhandig en zwaar om op te tillen. Bovendien zat er een hoop plastic rommel in om de ruimte op te vullen. Gewoon 2 losse dozen is misschien beter hanteerbaar.
Tip 2: misschien ergens aangeven of het pakket bij de buren mag worden afgegeven??

Reactie Wijndeal.nl:

Beste Trees, we snappen je punt m.b.t. het verpakken in 1 doos. We doen dit echter met een bepaalde reden. Bij bestellingen onder de 75 euro willen we de kosten voor het bezorgen graag zo laag mogelijk houden. Hierdoor hoeven we de klant geen grotere bijdrage te vragen voor de bezorging. De bezorgdienst rekent voor 2 losse dozen namelijk meer kosten dan voor 2 dozen in 1 omdoos. We zullen met onze bezorgdienst gaan kijken of we dit handiger kunnen aanpakken, ook gezien het opvulmateriaal. Je opmerking m.b.t. afleveren bij de buren indien niet thuis is terecht. Dit had inderdaad gekund. Bedankt voor je review!

Score voor Wijndeal.nl: 5/5
Zou u WIJNDeal.NL aanbevelen? Ja
Aangekocht product: witte droge wijn