Klantenservice
Wijnaanbod

Muriel Hopmans

Goed maar kaartje niet ingevuld

Deel je ervaring

De service was goed met soepel contact van te voren omdat 2 wijnen vervangen moesten worden. Nadeel was wel dat het bijgevoegde bedank kaartje onbeschreven is meegestuurd, waardoor de ontvanger geen idee had van het was en alle mooie woorden verloren zijn gegaan.
Verder was bij de informatie niet duidelijk hoe het wijnpakket ingepakt zou worden en of er dus dan nog wijnverpakkingen nodig waren en als je die dan bij order doet, wordt de wijn dan daarin geleverd of moet je dat dan zelf doen en kan je het uds niet meteen bij de ontvanger van het wijnpakket af laten leveren.

Reactie Wijnbroeders:

Beste Muriel,
Bedankt voor uw feedback. Op onze website heeft u de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen aan kaartje, maar helaas is er in dit geval geen tekst toegevoegd tijdens de bestelling aan het bedank kaartje, waardoor deze blanco is verstuurd. Daarnaast is het ook mogelijk om een geschenkverpakking toe te voegen aan uw bestelling, waarin de wijn kan worden verpakt. Wij gaan beoordelen of we iets aan de communicatie kunnen aanpassen. In ieder geval excuses voor het ongemak.
Klantenservice | Wijnbroeders

Score voor Wijnbroeders: 4/5