Maurits M

Ik heb de de samenwerking met mr. J. Keizer als zeer prettig ervaren, mr. J. keizer is een top strafrecht specialist advocaat die zijn vak goed kent. Mijn ervaring met mr. Keizer beschrijf ik als: professioneel, vakkundig, correct, snel en persoonlijk.

Mr. keizer uitstraling vind ik zeer positief, hij stelt je gerust en heeft een scherp aandachtig luisterend oor en heeft hart voor je zaak, vanaf mijn staande houden tot de intake gesprek is mij duidelijk dat mr. J. keizer kennis van zaken heeft, hij geeft aan maar ook schetst hij een duidelijk beeld over hoe een proces kan lopen en en wat ik van een strafrecht specialist advocaat kan verwachten.

mr. Keizer bestudeert en onderzoekt mijn zaak zeer grondig. Als je de Rechtszaal binnenkomt, dan hebt je een ervaren strafrechtspecialist, die het hele gehele politie dossier onderuit haalt in zijn pleidooi, mr J. Keizer, onderzoekt de zaak zeer grondig en houd een draadkrachtig professioneel pleidooi.

Sterke punten van mr. J. Keizer m.b.t. mijn zaak het volgende:
* ONDERZOEKEN
* ANALYSEREN
* SAMENVATEN CONCLUDEREN
* CONCLUSIE TREKKEN

Mijn ervaring is dat ik geen verbeter punten kan toevoegen, alleen een zeer deskundig en professioneel compliment: een tien met een griffel.

Score voor Wietplantage-Opgerold: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja