M

Mwahhh snelle jongen die Tim ..

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via internet

Snelheid van afspraak

Neem je tijd en stop met auto verkoop praatjes Tim, je lijkt nu een speedboat en snelle boten verkoper. Je praat te hard, te snel en je springt van mijn boot af met Bravour terwijl ik een goed gevoel nodig heb bij een makelaar.

Reactie White Whale Yachtbrokers:

Beste Marquerite Raasing,
Het is jammer dat u een erg negatieve en weinig onderbouwde beoordeling geeft vanwege, naar ik aanneem, het feit dat ik de waarde van uw schip véél lager inschat dan uzelf doet.
Wij werken keihard voor een zo goed mogelijk resultaat voor onze verkopers, maar blijven wel altijd eerlijk en transparant.
Onze manier van werken is zeker niet om u als verkoper te verwelkomen en vervolgens gedurende het traject aan te geven dat de vraagprijs toch veel te hoog is.
Jammer dat u het persoonlijk ziet, dat was absoluut niet zo bedoeld maar puur professioneel. Uw lage beoordeling is mijns inziens onevenredig negatief wat ik onterecht vind. Ik hoop dat andere mogelijke verkopers deze beoordeling in het juiste perspectief kunnen zien. Hopelijk lukt de verkoop van uw boot alsnog, ik kan u daar alleen maar oprecht succes mee wensen.
Mocht u het alsnog in persoon willen bespreken, u kunt mij altijd bereiken.
Vriendelijke groet,
Tim

Score voor White Whale Yachtbrokers: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Boot gekocht of verkocht?: Verkocht