Lize

Ik ben via Werkspot door Michel van Klaveren (M. van Klaveren Elektrotechniek) opgelicht. Michel van Klaveren heeft misbruik gemaakt van mijn onwetendheid wat een dure les van 1100 euro is geweest.

Toelichting:
M. van Klaveren zei dat hij de klus die ik op Werkspot heb geplaatst voor 400 euro kon uitvoeren en direct kon komen. Bij aankomst was er plots heel veel meerwerk en zou dit 1100
euro kosten. Ik moest dit direct betalen. Door druk op het werk, een verbouwing met een deadline en stommiteit heb ik toegezegd. Binnen 2 uur was hij weg. Ik bleef met een vervelend gevoel achter en heb M. van Klaveren de volgende dag gebeld en een vervelend gesprek volgde want "ik wist er niks vanaf"

Dezelfde week vielen mijn groepen uit en heb ik via via een professionele elektricien en een gepensioneerde elektrisch gevraagd te komen. Zij vertelde mij dat het werk niet correct en gevaarlijk was uitgevoerd en het maximaal 400 euro zou kosten (bij correcte installatie). Er waren o.a. 3 groepen op 1 aardlek aangesloten. Ik heb een compensatie van 500 euro gevraagd. De afgelopen 3 maanden blijft, ondanks herhaaldelijke vriendelijke mails, enige reactie uit. Het was een dure les waarin ik bestraft ben omdat ik te snel wilde en uitging van het vertrouwen.

Via werkspot krijg ik een reactie dat zij niks kunnen betekenen.

Ik doe een melding enerzijds om mensen erop te wijzen hoe zij met werkspot moeten omgaan en anderzijds voor M. van Klaveren te behoeden.

Score voor Werkspot.nl: 0.5/5
Zou je Werkspot aanbevelen? Nee