herman meynaerts

Wat langer gewacht met definitieve commentaar. Xenon koplamp Mercedes Sprinter gaat flikkeren en valt uit tijdens nazicht in mijn merkgarage. De xenon-lamp wordt daar vervangen. Naar de oorzaak wordt niet gekeken. Bij eerstvolgend gebruik op de baan weeral flikkeren en weeral uitval. Honderden euro's voor werkuren +lamp naar de filistijnen. Op internet deze firma ontdekt en vooral de adviezen en commentaren gelezen.
Minimale werktijden hier met de nodige diagnose (de dichting van de kap op de lamphouder onder de motorkap is bij een Sprinter zeer snel niet meer waterdicht. Regenwater stroomt, zelfs bij stilstand , de motorkap in en dan via de afdichting de lamphouder in, vervolgens in de xenon-ballast; je houdt het niet voor mogelijk bij een quasi-topmerk. De herstelling door Well Done Xenon is nog steeds perfect. Nooit meer voor een dergelijk verlichtingsprobleem naar mijn inefficiënt maar dure merkgarage in België en rechtstreeks naar deze firma!

Vlotte herstelling, duidelijke uitleg ook over de oorzaak. Prijs is laag in vergelijking met de prijs in een merkgarage.

Score voor Well Done Xenon: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja