Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

MeijerIT.be

Ondertussen hebben wij dit pakket bij meerdere klanten geïmplementeerd, gaande van basic gebruik tot complexere use-cases waarbij ook de API wordt gebruikt.

Zowel voor de eindgebruiker als de developer is het een zeer logisch opgebouwd en gebruiksvriendelijk pakket. Met de recente toevoeging van de mogelijkheid tot aanpassen van de bestandsnamen van de gegenereerde documenten is de flexibiliteit enkel nog toegenomen.

Samen met de mogelijkheid om een debiteurgroep te kunnen mailen kan een vereniging die moeite heeft om GDPR-compliant te werken toch eenvoudig een hele groep mailen zonder dat alle e-mailadressen in het vak "aan" staan.

In België kan men zelfs punten (en daarmee geld) verdienen met WeFact:

“De club maakt gebruik van een digitaal managementtool voor het centraal beheren van ledenadministratie en/of communicatie. (voorbeeld: Twizzit, Teamleader, …)”

Gezien het pakket hieraan voldoet aan een fractie van de kosten van bijvoorbeeld Twizzit is het ook nog eens een budgetvriendelijke oplossing die het bestuur van deze club 80% van het werk uit handen heeft kunnen nemen door vergaande automatisering en opvolging van de betalingen (voor zover de betaallink via Mollie.com wordt gebruikt uiteraard).

Mits met nog wat kleine aanpassingen/beleidswijzigingen (het niet hoeven invullen van een BTW-nummer bij aanschaf bijvoorbeeld, een VZW is zelden BTW-plichtig) evenals het pakket inrichten op het niet-BTW-plichtig zijn) kan er zeker nog een extra markt aangeboord worden.

Ook voor mijn eigen administratie gebruik ik WeFact en ik kan enkel maar positief zijn, ook de support is zeer snel en kundig!

Score voor WeFact B.V.: 5/5
Aangekocht product: