Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

Maurice LedSup. / Reclameglas

We maken nu een aantal maanden gebruik van WeFact i.c.m. de koppeling met Exact. Exact voor de back-office activiteiten (financieel-management en administratie) en Wefact voor de front-office zaken. De functies die WeFact aanbiedt werken allen en zijn stabiel. Hier zijn wij zeer tevreden over. Wel kunnen wij er niet omheen dat WeFact een uitgekleed ERP systeem is. De functionaliteiten zijn dus basic. Zaken als deelleveringen, uploaden van artikelbestanden, uitdraaien orderpick-, assemblage- en magazijnbonnen, samengestelde artikelen, interne artikelgegevens, inkooporders, voorraadbeheer en projectopvolging zijn onbekend voor WeFact. Deze zaken dienen dus met work-arounds opgevangen te worden. Mooie is dat WeFact hiermee bekend is. O.b.v. prioriteiten werkt men aan de verdere uitbreiding van Wefact. Dit is onderscheidend t.o.v. andere aanbieders van dit soort systemen. De ondersteuning van WeFact is dus zeer positief te noemen. Zaken worden snel opgevolgd en men denkt mee. Nicole mag hierbij niet onbenoemd blijven!

Kortom, een aan te bevelen pakket!

Score voor WeFact B.V.: 4/5
Aangekocht product: