Bed & Breakfast Quinta Serena

Ondanks dat we in Portugal wonen, hebben we toch besloten om in Nederland door Webton design een website te laten ontwerpen en bouwen.
Dit is een prachtige website geworden om onze Bed & Breakfast Quinta Serena aan de Silvercoast goed op de kaart te krijgen. Na het vooronderzoek door Rogier, accountmanager bij Webton en ons contactpersoon, ten aanzien van onze wensen wat betreft uitstraling en de boodschap die we willen uitdragen is er een website ontworpen die volledig aan onze wensen voldoet. Modern en uitnodigend.
Het goede contact met Rogier die ons behulpzaam was met het lanceren van de website en ons hielp bij de kleine obstakels die wij tegenkwamen, heeft ervoor gezorgd dat het een foutloos draaiende website is geworden.
We krijgen geregeld complimenten over de uitstraling van de website en de makkelijke navigatie door alle pagina’s heen.
Nog steeds ervaren we dat we terecht kunnen met vragen en dat geeft een goed en betrouwbaar gevoel.
Dus een dikke pluim voor Webton.nl en hartelijk dank voor de goede begeleiding en nazorg.

Snelle terugkoppeling.
Handige tips om goed te scoren.

Score voor Webton.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja