Martin

Uw bestelling #300014079 (geplaatst op 29 juni 2016 22:38:24 CEST)

Ondanks optijd te hebben besteld word tog mijn artikel dat volgens de website in voorraard was
pas op de eerste van de volgende maand geleverd en dit is dus veel later dan de website belooft.

Uw bestelling #300014079 (geplaatst op 29 juni 2016 22:38:24 CEST)

Zonder enig bericht over deze gang van zaken is niet leuk. ik ben dan ook teleurgesteld :(

Uw ervaring

Reactie Webshop Voor Honden:

De bestelling van deze klant is inderdaad om 22:38 's avonds geplaatst. Door drukte is deze helaas niet meer voor middernacht verwerkt maar pas de volgende dag. Wij vinden het vervelend dat de klant hierdoor een dag langer op zijn bestelling heeft moeten wachten.
Wij werken 's avonds hard door om alle bestellingen op tijd de deur uit te krijgen. Helaas is dat in dit geval mislukt en daarvoor hebben we de klant ook excuses aangeboden. Wij blijven streven naar 100% klanttevredenheid en zullen proberen onze beloofde levertijd waar te maken.

Score voor Webshop Voor Honden: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Excellent (10 kg) lam/rijst koekjes