fj dijkstra

Zeer SLECHT

Uw ervaring

Op 29 januari een bestelling geplaatst. met de vermelding voor 23:59 besteld de volgende dag in huis. De volgende dag niks. ach kan gebeuren, 3 febr nog niks. Contact gehad met de klantenservice, die kon mij niks vermelden alleen dat de bestelling in behandeling is. Maar er word gezegd als er zaterdag nog niks is bel even weer. Zaterdag 6 febr nog niks binnen, ik wil bellen, krijg ik te horen we zijn alleen op werkdagen bereikbaar. Kortom ZEER slechte nakoming van leveringsvoorwaarden, en een NOG slechtere klantenservice bij problemen.
UPDATE: maandag 8 febr kreeg ik een mailtje dat het pakket niet verzonden was omdat ik vergeten was een huisnummer in te voeren(mijn fout). dinsdag 9 febr pakket is bezorgt. Mijn mening wat betreft de klantenservice blijft negatief. na een week reageren?

Reactie Webshop Voor Honden:

Jammer om deze beoordeling terug te lezen. Zoals we met dhr Dijkstra hebben besproken, heeft hij een order geplaatst zonder huisnummer. In zo'n geval duurt het even voordat de order bij ons 'vastloopt'. Op het moment dat wij dit zien, zoeken we via internet het juiste huisnummer op en wordt de order alsnog verzonden. Dat geeft vaak wel een paar dagen vertraging. Dat onze klantenservice iets anders zou hebben gezegd kunnen wij helaas niet plaatsen.

Score voor Webshop Voor Honden: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: iets voor de hond