An

Het bedrijf zelf qua communicatie of levering is prima. Het product is echter een enorme miskoop: ik ruik niks.

Reactie Wasparfum.nl:

Hallo Anna, ik heb even gekeken en zie dat u echt hele verschillende geuren hebt besteld. Van sterk (bijv. Diamante & Ylang) tot zacht (Thomas). Ik weet zeker dat het niet aan de wasparfums ligt, maar ik ga u wat tips geven zodat u toch de fijne geur kunt verkrijgen.
* het kan zijn dat er leidingen verstopt zitten van het wasverzachterbakje. Dit is heel normaal en komt regelmatig voor. Ik adviseer u dan ook om het bakje grondig schoon te maken, de lade er helemaal uit te pakken en ook achterin de machine, waar de lade zich bevindt, alles goed schoon te maken.
* wanneer de trommelinhoud van de machine groter is dan 5 kg, dient u iets meer dan een volle dop te gebruiken, dus bijv. 1,5 dopje.
* probeer ook regelmatig de wasmachine een grondige schoonmaakbeurt te geven. Dit kan met de handige machine reiniger van Le Essenze di Elda,https://www.wasparfum.nl/wasmachinereiniger-soft-500ml.html, of gebruik gewoon een beetje soda en gebruik hiervoor een programma van min. 60 graden, waarbij u een voorwas en hoofdwasprogramma tegelijkertijd draait.
Op deze manier zou het toch echt moeten lukken!
Veel succes!

Score voor Wasparfum.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Wasparfum