Ik kom regelmatig bij de vestiging Maastricht en dat verloopt altijd prettig. De mensen weten waar ze het over hebben. Evt bestellingen via de webshop worden snel geleverd. Prima organisatie!!
Sterke punten
-
Verbeterpunten of tips
-
Reactie Warmteservice.nl:
Beste Bastings,
Goed om te lezen dat je regelmatig met plezier bij onze vestiging in Maastricht komt en dat onze collega’s weten waar ze het over hebben. Leuk dat ook de levering van webshopbestellingen naar wens verloopt. Bedankt voor je compliment!
Warmteservice Klantenservice