Moest een artikel retourneren dit ging soepel en snel geld terug
had gechat en online geshopt en advies gekregen maar dit ging niet helemaal goed .
ter lering :volgende keer gewoon weer naar de fysieke winkel
Sterke punten
scherpe prijs /snelle levering
Verbeterpunten of tips
voor mij werkt het online gechat niet ,ga gewoon weer naar de fysieke winkel word je ook heel goed geholpen en kun de artikelen direct zien
Reactie Warmteservice.nl:
Beste Marinus,
Dank je wel dat je je ervaring met ons deelt. Fijn om te horen dat het retourneren soepel ging en dat je het geld snel terug had. Jammer dat het online advies niet helemaal goed is gegaan, maar goed om te weten dat je dit met ons deelt. In onze winkels helpen we je natuurlijk ook graag verder.
Warmteservice Klantenservice