Ik vind jullie een heel tof bedrijf. Ik heb diverse goede ervaringen met Warmteservice. Een keer wat teruggestuurd omdat ik het toch niet nodig had. Dezelfde dag stond het geld weer op mijn rekening. Heel goed advies en telefonisch prima bereikbaar. Grote klasse.
Sterke punten
Zie eerste vraag
Verbeterpunten of tips
-
Reactie Warmteservice.nl:
Beste Paul,
Dank je wel voor je enthousiaste bericht! Super om te horen dat je ons als een tof bedrijf ervaart en dat alles rondom het retourneren en terugbetalen zo snel is geregeld. Fijn ook dat je ons advies en de telefonische bereikbaarheid waardeert.
Warmteservice Klantenservice: