Prima geregeld was afgelopen vrijdag eerst bij WS Maastricht waar ik zeer goed advies kreeg van een dame, kon de regendouche niet meenemen omdat ik op de scooter was, dag erna geleverd bij ophaalpunt bij ons om de hoek! Helemaal prima!
Sterke punten
Service Baliemedewerker en afwikkel snelheid
Verbeterpunten of tips
Geen
Reactie Warmteservice.nl:
Beste Roel,
Bedankt voor je uitgebreide review! Wat fijn om te horen dat je in onze vestiging in Maastricht zo goed bent geadviseerd. En super dat de regendouche, ondanks dat je hem niet mee kon nemen op de scooter, de volgende dag netjes bij het ophaalpunt bij jou om de hoek is geleverd. Helemaal top dat alles zo prettig voor je is verlopen!
Klantenservice Warmteservice