Goede ervaring. Doen wat ze beloven. Verzorgde verzending.
Sterke punten
Gewoon goed. Houden zich aan de beloftes.
Verbeterpunten of tips
Nee, gewoon zo door gaan.
Reactie Warmteservice.nl:
Beste Joop,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je een goede ervaring had en dat alles netjes en volgens afspraak is verlopen.
Klantenservice Warmteservice