Ik ga vooral naar warmte service omdat jullie evaren team balimedewerkers hebben die goed advies geven en meedenken.. Daarnaast een redelijk goede voorraad positie en goede kwaliteit hebben.
Sterke punten
kennis van de balie medewerkers, Voorraad
Verbeterpunten of tips
on line bestelling om af te halen in de winkel heeft nog niet gewerkt... moest altijd wachten. Jullie zijn niet goedkoop.