Prima, keurig geleverd leuk verpakt met duidelijk persoonlijke aandacht!
Sterke punten
Leuk verpakt
Verbeterpunten of tips
(Door post nl ontving ik de levering 3 dagen later) maar geheel niet jullie schuld uiteraard.
Leuk verpakt
(Door post nl ontving ik de levering 3 dagen later) maar geheel niet jullie schuld uiteraard.