Leon Plomp

Fantastisch van A tot Z!

Lang van te voren een offerte opgevraagd voor onze nieuwbouwwoning. Keuze voor dit bedrijf was simpel. Goede website, goede reviews en goede telefonische- en whatsapp begeleiding van Sven. Voor ons gaf de zolderafwerking de doorslag. Geen enkele stucadoor die wij konden vinden bood deze service aan: afwerking met dampdoorlatende latex incl. plamuren en kitten van gaatjes, naden en kieren.

Zoals beloofd is de gehele woning in 4 dagen voorzien van dunpleister en latex met alle extra werkzaamheden. Inclusief het stucen van een nieuw geplaatste muur op zolder, die met traditioneel stucwerk bewerkt moest worden!!! Sven en Stephan moesten alles Volendamse zeilen bijzetten om genoeg man in ons huis te halen om deze klus te klaren. Binnen de 4 daagse deadline was ook de zoldermuur (tot in de nok van 3,85 mtr) gestuct, droog en met latex gespoten (met behulp van waaiers, heaters en op één dag 7 man in huis)!!! Was ook voor hun een uitzonderlijke situatie, des te mooier dat ze het voor elkaar hebben gekregen!

Communicatie was ook perfect. Met Stephan op de vloer en Sven op kantoor werd er dagelijks besproken en geëvalueerd wat er die dag ging gebeuren en is gebeurd. De oplevering na 4 dagen was ook super goed verzorgd. Een sneeuwwit huis, bezemschoon opgeleverd. Stucadoren zijn geen schoonmakers, maar de woning werd keurig overgedragen.

Wij zijn 100% tevreden en wij kunnen echt iedereen dit bedrijf aanraden. Ja, je kan ergens anders vast wel een paar 100 euro goedkoper uit zijn, maar laten we eerlijk zijn, dit is een klus waar je heel veel jaren van gaat genieten en dan dit je niet te wachten op een matige afwerking. Bij Wandgrimeurs krijg je echt waar voor je geld!

Score voor Wandgrimeurs.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja