Sandra

De Coolblue onder de stukadoors!

Vanaf het eerste moment een supergoed contact gehad met Wandgrimeurs. Je merkt aan alles dat ze willen (en zullen!) waarmaken wat er wordt beloofd. Heldere afspraken, en een duidelijke to-do-list, waardoor je weet wat je moet voorbereiden zodat het team direct aan de slag kan.

In ons geval bleek er voor aanvang van de werkzaamheden een probleempje met het plafond te zijn, maar ik kreeg heel veel hulp en advies om dit probleem tijdig op te lossen zodat dit verder geen vertraging zou opleveren bij de uitvoering van het project.

Ook qua planning is er steeds heel goed gecommuniceerd, bij ons is er (in overleg) een week later dan aanvankelijk gedacht gestart. Maar omdat er in de oorspronkelijke planning al ruim wordt gerekend, was het project wel keurig op de afgesproken tijd klaar.

We werden door veel mensen in de buurt (net opgeleverde nieuwbouw, dus iedereen is aan het klussen) aangesproken; "Ze gaan wel heel hard bij jullie he?" "Wat een topteam is er aan het werk bij jullie!". Ook een stukadoor die in een ander huis aan het werk is kwam even kijken naar het resultaat en vond het "echt vakwerk".

Onze plafonds en wanden zijn echt prachtig geworden, precies zoals we het wilden.

Het moge duidelijk zijn, wij zijn heel erg blij met Wandgrimeurs en raden het zeker aan om met dit bedrijf in zee te gaan. Ik hoop dat er meer bedrijven in de bouw deze hoge standaard in samenwerking en afwerking zullen gaan leveren!

Wandgrimeurs, bedankt!

Score voor Wandgrimeurs.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja