T.G.

Een maand voor de geplande uitvoering van het werk werd het contract plotseling eenzijdig ontbonden door Wandgrimeurs, omdat 1 medewerker is uitgevallen. Het contract was 4 maanden eerder afgesloten. In mijn geval is mijn vertrouwen in Wandgrimeurs beschaamd en is helaas gebleken dat ik niet op deze partij kon rekenen, ondanks een getekend contract. Wees gewaarschuwd.

Reactie Wandgrimeurs.nl:

Ik begrijp je teleurstelling en boosheid T….., die voelen wij namelijk ook. Bij ons staat één ding bovenaan en dat is de klantervaring. Soms sta je in het leven echter voor een moeilijke beslissing die je rationeel gezien moet maken om nog erger te voorkomen.
Het verhaal ligt dan ook iets genuanceerder dan je nu schetst.
Wij begeven ons in een uiterst onzekere branche mbt tot oplever- en uitvoerdatums. Door constante verschuivingen van opleverdatums kan er een overlap van projecten ontstaan. Dit is niet nieuw voor ons en dit weten wij altijd op te lossen. Wij zijn ons ervan bewust dat er maanden zijn dat we over de limiet moeten werken om alle projecten uit te kunnen voeren.
Het verschil met nu is echter dat planningen al ver over de limiet stonden gepland toen wij deze week zeer vervelend nieuws ontvingen vanuit Oostenrijk. Een van onze meest ervaren mensen, een leidinggevende met exceptionele kwaliteiten, heeft tijdens het skiën op meerdere plekken zijn pols gebroken.
Allereerst is dit voor hem persoonlijk en zijn gezin een drama doordat hij er een aantal weken/maanden uit zal liggen. Maar ook als bedrijf worden wij hier keihard door getroffen. Deze medewerker is namelijk niet zomaar een medewerker maar een (meewerkend) kapitein op zijn schip, zijn team. Zonder kapitein is dit schip stuurloos en bestaat er geen team.
Door het uitvallen van een team juist op het moment dat er een extra team nodig zou zijn, staan wij met onze rug tegen de muur. Het zorgt ervoor dat wij geen andere keus hebben, hoe vervelend ook, dan enkele projecten te annuleren.
Wel hebben wij naderhand aangeboden om samen te kijken naar een andere oplossing. Bijvoorbeeld door het project op een later moment alsnog uit te voeren of te zoeken naar een vervangende partij. Dit heb je echter afgewezen. Wat ik heel goed kan begrijpen want wij hebben je vertrouwen inderdaad beschaamd. Hier wil ik onze oprechte excuses voor aanbieden. Het spijt ons enorm, dit is nooit onze intentie geweest.

Score voor Wandgrimeurs.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee