Rutger de Gans

De allereerste kennismaking is voor mij persoonlijk heel belangrijk. Het telefonische contact met Sven was zeer aangenaam. Hij was erg eerlijk en draaide niet om het verhaal heen. Hij legde keurig uit wat hij deed en wat voor resultaat je zou krijgen. In mijn geval waren er goedkopere offertes, maar puur op het fijne contact en de eerlijke antwoorden heb ik toch voor Sven gekozen.

Hier heb ik absoluut geen spijt van gekregen. De afspraken werden telkens keurig nagekomen en als deze veranderde, werd ik tijdig ingelicht. Ik kon altijd terecht voor een vraag, zelfs in het weekend.

Het belangrijkste is uiteindelijk het resultaat. Het resultaat wat de mannen neer hebben gezet is super strak. Het voordeel is dat het stucen en het latex spuiten bij de prijs in zit. Dit scheelde mij een hoop geverf achteraf, omdat heel het huis opnieuw gestuced en geverfd moest worden.

Het is en blijft een review die jij misschien snel doorleest. Het verhaal hierboven lijkt misschien te mooi om waar te zijn, maar Sven en zijn maat zijn gewoon vakmensen. Ik raad ze iedereen aan!!

Score voor Wandgrimeurs.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja