Slechte ervaring met een medewerking ivm gratis cadeau.
Als ik een cadeau geef vraag ik ook geen benzine en transport kosten om het cadeautje te halen in de winkel.
Medewerker reageert hier totaal niet op en blijft maar roepen , ja het is een cadeau u kan het ook weggeven. ! Snapt mij totaal niet.
Sterke punten Voordeeluitjes.nl
Fijne en duidelijke website
Verbeterpunten of tips
Als er een cadeau wordt aangeboden laat dan de klant geen 10,95 verzendkosten betalen ! Dat vind ik geen cadeau