Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Eggen

Wij boekten een 3 daags verblijf voor een hotel in Duitsland en betaalden aan Voordeeluitjes. Gepland was een vacantie in augustus. Ca. 14 dagen voor het vertrek naar Duitsland brak mijn vrouw haar arm. Wij namen contact op met Voordeeluitjes met de vraag: Kunnen wij de vacantie enkele weken uitstellen en dan begin september naar Duitsland reizen. Antwoord van Voordeeluitjes: regel dit maar met het hotel in Duitsland. Na veel pogingen (Mailbox is vol/ bel later maar terug) kregen wij de nederlandse eigenaar van het hotel aan de lijn en vroegen hem of wij onze vacantie 4 weken konden uitstellen. Antwoord: accoord, geen probleem, stuur maar een mailtje naar het e-mail adres dat ik opgeef. Dat deden wij met het verzoek aan de hotelbaas voor een bevestiging. Die bevestiging kwam niet en daarom begonnen wij maar te bellen, maar steeds geen contact, mailbox is vol. Eindelijk 2 dagen voor het vertrek naar Duitsland kregen wij de baas aan de lijn, hij was op de hoogte van ons verzoek en zei: ik zit nu in de auto, bel mij na 20.00 uur maar terug, geen zorgen alles komt voor mekaar. Na 20.00 uur die dag gebeld en het antwoord kwam: alles is in orde.
De maandag na het telefoongesprek hebben wij ons gemeld bij het hotel Katharinenhof in Gemünd, de baas lag achter zijn buro, keek ons vreemd aan en zei: alles is vol. ik heb geen kamer meer beschikbaar. Hij was niet bereid in dossiers te kijken enz. wij konden naar huis. Ook Voordeeluitjes was niet bereid ook maar iets te ondernemen om ons schadeloos te stellen, Dus
Wij hebben met Voordeeluitjes zaken gedaan, aan V betaald, maar men was op geen enkele manier bereid iets voor ons te ondernemen.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Geen sterke puntjes ontdekt, communicatie bij problemen duurt veel te lang, men wijst verantwoordelijkheid gewoonweg af.

Eerste en laatste keer iets met deze organisatie te doen gehad, zodra het geld binnen is, is de serviceverlening minimaal.

Score voor Voordeeluitjes: 0.5/5
Beveelt u Voordeeluitjes.nl aan Nee