Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Wij hadden een 4 daags arrangement in half pension geboekt in de maand van 15/07/2018 tot 18/07/2018 in Landhotel- Restaurant " Elkemann " Eperstr. 2, 48683 Ahaus - Graes. Wij waren er tevreden over wat betreft prijs kwaliteit. Wij hadden er een mooie kamer ( 35 ) en het was proper onderhouden. Een maand later gingen wij op reis en wou ik het paar nieuwe zomersandalen meenemen, maar die kon ik nergens terugvinden bij mij thuis. Het is mij toen maar opgevallen dat ik die niet had meegenomen uit het Hotel Elkemann, Ik had die wel daar gedragen. Voor ik vertrek uit een Hotel controleer ik wel alle kasten zodat er niets achterblijft, mijn man doe dit ook nog eens na mij. Ik vrees dat die daar zijn meegenomen door het personeel. Ik heb een mail gestuurd naar het hotel met die vraag over de sandalen maar kreeg eerst geen antwoord. Na eerst 2 weken gewacht heb ik opnieuw een mail gestuurd . Na een tijd hebben zij geantwoord en gingen zij het personeel ondervragen. Sinds dien heb ik geen antwoord meer gekregen. Ik heb 3 mails gestuurd ( de laatste is van 19/09/2018 )maar
sindsdien niets meer. Ik zorg al voor dat mijn cosmetica in de valies achter slot zit door ook er ook al een slechte ervaring, nu zou men al schoenen of klederen achter slot en grendel moeten doen. Ik vind het een spijtige ervaring.
M.v.g.
Micheline