Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

R.F.

Duidelijke site met aantrekkelijke arrangementen en prijzen. Makkelijk om te reserveren.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Arrangementen, extraatjes die andere aanbieders niet hebben. Ook alternatieven in de omgeving.

Een heel belangrijk minpunt vind ik het feit dat je denkt een reservering te maken terwijl dat in feite een aanvraag is.
Wij gingen er van uit een boeking te hebben gemaakt in het hotel. Na afloop blijkt dat het gaat om een aanvraag en geen boeking. Binnen 24 uur krijg je antwoord dus is nog niets zeker. Wij kregen echter al snel antwoord maar toch.
Het is duidelijk gecommuniceerd en best misleidend. Pas na boeking is er een duidelijke melding dat het gaat om een aanvraag. Dit moet veel eerder duidelijk zijn. Misschien staat het ergens maar niet duidelijk. Ik ben werkzaam in de reiswereld dus best bekend met boekingssites en duidelijkheid.
Verder vind ik het aanbieden van zoveel kortingvouchers na de boeking erg irritant. Zeker goed bedoeld maar ik sta niet te wachten op allerlei mailtjes van aanbieders die je ongetwijfeld krijgt als je hier gebruikt van maakt. Een voucher kiezen, hoeft niet en dat heb ik dan ook niet gedaan.

Score voor Voordeeluitjes: 4/5
Beveelt u Voordeeluitjes.nl aan Ja