E.Pekel

Alles is goed verlopen. Erg tevreden.
Enkel het begin liep niet helemaal oké.
Je moet een afspraak maken ivm Corona. Achteraf gezien logisch maar op de site niet duidelijk te zien. Kwamen dus aan bij de showroom en konden niet naar binnen. Er was iemand die wel een afspraak gemaakt had en dus wel binnen mocht.
We besloten de vloer dat online te bestellen. Gelijk de dag erna gebeld door het bedrijf dat de vloer die we uitgekozen hadden uitlopend was en het wel 2 weken kon duren voor deze in huis was. Dat duurde ons te lang.
Dus afspraak gemaakt en een andere vloer uitgezocht. Deze kon na 2 dagen al bij ons thuis afgeleverd worden. Online had ik ook plinten besteld. Deze waren gegrond zag ik....oei ik had de verkeerde besteld. Wilde afgelakte mdf plinten. Dus ook snel hier over gebeld. Geen probleem. Werd gelijk veranderd.
Kreeg de tijd door hoe laat de bezorger kwam. Echt super vriendelijke bezorger. Heeft het keurig in de hal gezet omdat het flink regende. We hielden goed afstand. Plinten zelf opgehaald bij het bedrijf. Werd keurig in me auto gelegd.
De vloer zelf gelegd. Erg mooi en tevreden.
Een mat bij de voordeur hadden we besteld. Ook deze is mooi. Het laminaat en ondervloer wat we over hadden werd keurig weer uit me auto gehaald.
Ja we zijn erg tevreden over dit bedrijf. Ze doen echt allemaal hun best en denken met je mee.

Behulpzaam en vriendelijk.

Score voor VoordeelLaminaatvloeren.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja