Ronald Kraan

Er zit teveel kleurverschil in het geleverde Quickstep-laminaat. De foto’s van het laminaat op de website laat dit verschil niet zien. Het lijkt bijna een ander soort laminaat. Ongeveer 5 pakken van de 40 bestelde pakken laminaat wijken teveel af. Na het consisteren hiervan een klacht hierover ingediend met duidelijke foto’s, maar deze klacht word helaas niet serieus genomen. Jammer want ik ben verder tevreden over het laminaat wat wel goed is.

Prijs is een stuk lager dan bij concurenten.

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Beste Ronald Kraan,
Je doet echt je uiterste best ons in een kwaad daglicht te zetten terwijl we helemaal niets verkeerd hebben gedaan. Je hebt het product ontvangen wat je hebt besteld. Is het niet naar wens kun je het gewoon terug sturen.Sterker nog, we halen het gratis op en dat op een moment dat het jouw uitkomt. Kost helemaal niets en is standaard service.
Wat we niet doen is de gele smarties (of m&m) uit de verpakking halen of terug nemen omdat jij die niet mooi of lekker vindt. Wij doen alles voor onze klanten, maar dit is echt teveel.
Laminaat is gemêleerd en hoe meer variatie hoe mooier. Het moet op hout lijken en geen plank is hetzelfde. Het is dus ook niet zo dat er 5 pakken laminaat een andere kleur hadden, maar als je de planken eruit filtert, dan kun je er 5 pakken mee vullen. Hadden we de vereekrde kleur geleverd, dan was dit natuurlijk omgeruild met een excuus!
Het mooie is dat je zoveel mogelijk negatieve reacties gaat achterlaten zoals op Facebook en andere media en daar zijn we eigenlijk best blij mee. Vaak wordt er gedacht dat al die positieve reacties door bedrijven zelf worden geschreven en met deze negatieve reactie geeft het toch meer vertrouwen.
Ik ben ervan overtuigd dat wij de klant centraal zetten, onze service méér dan goed is en daarom waarderen honderden klanten ons met een dikke 9. Hier doen we het voor, maakt ons werk leuk en voelen we ons gewaardeerd!
Vriendelijke groet.
Team Voordeellaminaatvloeren

Score voor VoordeelLaminaatvloeren.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee