Van de Weerdt

Waardeloze service bij levering!

Duidelijke website, bestellen verloopt goed, maar dan... we hadden gekozen voor levering op vrijdag, dus ik wist dat ze zouden komen, maar niet hoe laat. Om 9.15 komt de vrachtwagen voor, dus ik (vrouw) loop naar buiten (mijn man net bij nieuwe baan begonnen dus kon geen vrij nemen) zegt de chauffeur kom je nog helpen??? (is hij alleen..., geen bijrijder ivm sjouwwerk!) maar dit zijn zware spullen (wastafelonderkast en hoge kast van sphinx) dus ik zeg weet niet of dat lukt, zegt hij: "dan laat ik de spullen hier op de pallet achter... nou ja zeg! Dus alle krachten verzameld, maar toen kwam de draai naar de huiskamer, hij kijkt me aan en zegt: ''ik laat het gewoon hier staan'' (in de gang, waar je dus niet meer doorheen kon lopen). Er werden die dag nog meer spullen afgeleverd door andere bedrijven die dit keurig netjes zonder hulp naar binnen hebben gebracht! Helaas om deze reden voor ons, ondanks dat ze bij deze spullen de goedkoopste waren, geen VoordeelBadkamer meer! En toen kwam om 9.45 de mail dat ze tussen 9.15 en 10.15 zouden komen! Wat een aanfluiting!

Score voor VoordeelBadkamer.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee